Regulamin rezerwacji

  • Minimalna ilość dzieci przy rezerwacji sali to 5. Minimalny zadatek wynosi odpowiednio pn-czw 110zł (ekwiwalent 5 osób x 22zł) i pt-nd 140zł (ekwiwalent 5 osób x 28 zł). Dany zadatek jest odejmowany od finalnego rachunku po skończonej imprezie. Dopuszczamy dokonywanie rezerwacji z mniejszą ilością dzieci niż 5, przy pokryciu przez klienta brakującej różnicy do min. kwoty zadatku odpowiednio pn-czw 110zł i pt-nd 140zł. Nowość!!! Solenizant gratis przy liczbie uczestników więcej niż 10 osób.
  • Imprezy urodzinowe organizujemy wyłącznie dla dziecka (solenizanta) nie przekraczającego wieku 8 lat. Z góry przepraszamy za wszelkie niedogodności i rozczarowania z tym związane, lecz jest to podyktowane naszym doświadczeniem i innymi względami przy organizacji imprez z udziałem dzieci powyżej w/w wieku.
  • Dokonana rezerwacja bez wpływu zadatku na minimum 5 dni przed datą imprezy jest automatycznie anulowana. Zadatek można wpłacać na miejscu w sali zabaw lub przelewem na konto sali zabaw wpisując w tytule przelewu: zadatek tytułem rezerwacji sali, imię nazwisko, data i godz rezerwacji. UWAGA ! Przelew bankowy w 99% dochodzi do adresata następnego dnia roboczego po dokonaniu przelewu. W sytuacjach uniemożliwiających zaksięgowanie zadatku z zachowaniem w/w terminu (np. święta, weekend), klient może wysłać potwierdzenie przelewu na adres email: biuro@ufolandia.pl, lecz nie później niż na 5 dni przed datą imprezy.
  • Nr  konta mBank 78 1140 2004 0000 3002 7612 0905 UFOLANDIA, 91-211 Łódź ul. Rydzowa 12
  • W przypadku odwołania imprezy z przyczyn leżących po stronie klienta, sala zabaw otrzymany zadatek zwraca (w ciągu 7 dni) w całości, jeśli rezygnacja zostanie zgłoszona na minimum 5 dni przed datą imprezy na którą rezerwacja została dokonana. W sytuacji niedotrzymania w/w terminu zgłoszenia rezygnacji z rezerwacji sali, klientowi nie przysługuje zwrot danego zadatku. Rezerwacje i rezygnacje z rezerwacji można dokonywać telefonicznie w godz otwarcia sali zabaw codziennie w godz. 10.00-20.00 pod nr tel. 791 503 812
  • W przypadku odwołania imprezy z przyczyn leżących po stronie sali zabaw, organizator czyli UfoLandia, zobowiązuje się oddać klientowi otrzymany zadatek w podwójnej wysokości w ciągu 7 dni, licząc od daty na którą dokonana została rezerwacja.
  • Sala zabaw dysponuje dwoma dużymi pomieszczeniami urządzonymi w jednakowym stylu o ogólnej powierzchni 65 m2, które są dzielone parawanami w zależności od ilości uczestników poszczególnych imprez na 3 lub 4 mniejsze. Taki system umożliwia zorganizowanie jednej dużej imprezy w jednej sali na ponad 30 dzieci lub kilku mniejszych.
  • Organizator UfoLandia zapewnia klientom salę a w niej przygotowany i nakryty stół wraz z odpowiednią ilością siedzisk. Jednocześnie sala zabaw zastrzega sobie prawo, w razie konieczności, do zmiany ułożenia i ustawienia imprez w salach tak, aby jak najkorzystniej dla klientów wydzielić przestrzeń.
  • W weekendy (sob. i ndz.) rezerwacje na imprezy można robić jedynie w jednej z trzech możliwych opcji czasowych godz. 11.00, 14.30 oraz 17.30. Celem takiego podziału czasowego jest zgranie regularnych projekcji kinowych, dyskotek urodzinowych, tak by wszyscy uczestnicy maksymalnie wykorzystali wszystkie dostępne atrakcje.
  • Po dokonaniu rezerwacji można zwiększyć liczbę jej uczestników pod warunkiem, że organizator nie dokonał innych rezerwacji w tym czasie, które mogłyby z tym kolidować. Mniejsza liczba uczestników niż zadeklarowana w rezerwacji skutkuje jedynie opłaceniem uczestników, którzy fizycznie się na niej pojawili bez dodatkowych kosztów ze strony klienta z zachowaniem jednak min. ilości uczestników czyli 5
  • W sytuacji gdy liczba opiekunów/rodziców dwukrotnie przewyższa liczbę dzieci, występuje naliczenie dodatkowej opłaty w wysokości 4zł od każdego dorosłego do wykorzystania w barze na gorące napoje (kawa, herbata lub gorąca czekolada).
  • W przypadku urodzin tematycznych w urodzinach nie uczestniczą rodzice – dzieci zostają pod opieką animatora, a rodzice mogą spędzić ten czas w naszej kawiarni. Każde urodziny są przygotowywane indywidualnie dla każdej grupy. Wszelkie szczegóły są omawiane przed imprezą z animatorem -prowadzącym. Na urodziny tematyczne nie przynosimy własnego jedzenia – jedynie tort! Minimalna liczba osób na urodzinach tematycznych to 6 osób.
  • Do pobrania zaproszenie (4 szt. na stronie)

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CAPTCHA ImageChange Image